قوانین و مقررات پت شاپ آنلاین کافه حیوانات

   فعالیت پت شاپ آنلاین کافه حیوانات مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

کلیه حقوق مرتبط با اضافه و کم کردن کالا و یا قطع فروش به صورت کلی و یا جزئی برای کافه حیوانات محفوظ است.

    نحوه ارسال محصولات:
انبار تهران

ارسال سفارشات در شهر تهران (مناطق 22گانه تهران) وسیله پیک موتوری (الوپیک یا اسنپ باکس) انجام می‌شود.

ارسال فوری: در این حالت سفارش شما اختصاصا بسته بندی شده و در صورتی که تا قبل از ساعت 20 ثبت شده باشد، فورا توسط پیک موتوری ارسال می شود.

تحویل 24 و 48 ساعته سفارشات جهت کاهش هزینه ارسال طراحی شده اند و در این حالت سفارشات شما همراه با سایر سفارشات ارسال و تحویل می شوند.

پرداخت درب منزل:

پرداخت درب منزل برای سفارشاتی که از انبار تهران به مناطق 22 گانه تهران ارسال می شوند قابل انجام است. پرداخت درب منزل با استفاده از خدمات ((الوفروش)) شرکت الوپیک انجام می شود. برای جلوگیری از ایجاد مشکلات احتمالی در زمینه آدرس های غیر واقعی یا امتناع مشتری از دریافت کالا و تحمیل هزینه های اضافه برای کافه حیوانات، قبل از ارسال سفارش هزینه ارسال باید توسط مشتری پرداخت شود. پس از تحویل سفارش از انبار کافه حیوانات به مامور الوپیک، پیامکی حاوی لینک پرداخت از طرف شرکت الوپیک برای مشتری ارسال می شود. مشتری از آن لحظه تا 10 دقیقه پس از رسیدن پیک موتوری به مقصد، فرصت پرداخت باقی مانده هزینه سفارش را به صورت آنلاین و از طریق لینک سامانه الوپیک دارد. لازم به ذکر است که در صورت امتناع مشتری از دریافت سفارش، مبلغ پیش پرداخت به هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.

واضح است که برای سفارشاتی که از انبار ارومیه به مقصد تهران یا سایر شهرهای کشور ارسال می شوند قابلیت و امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد.

انبار ارومیه

ارسال محصولاتی که در انبار ارومیه موجود هستند به شهر تهران و سایر شهرهای کشور انجام می شود. ارسال محصولات از این انبار با استفاده از خدمات شرکت پست و تیپاکس می‌باشد. با توجه به برنامه کاری شرکت پست، سفارشات ثبت شده در کافه حیوانات، هر روز قبل از ساعت 9 تحویل این شرکت داده می شوند، بنابراین سفارشاتی که بعد از این ساعت ثبت شوند، روز بعد تحویل شرکت پست خواهند شد. زمان تحویل سفارشات که در وبسایت کافه حیوانات ذکر شده است تقریبی بوده و با توجه به اینکه این امر توسط شرکتهای پست و تیپاکس انجام می شود و از عهده کافه حیوانات خارج است، امکان ذکر زمان دقیق تحویل سفارشات امکان پذیر نیست.

  دقت فرمایید که هزینه ارسال سفارشات تماما توسط کافه حیوانات پرداخت می شود و مشتری نباید هیچگونه هزینه ای به عنوان حمل و نقل یا عناوین دیگر به هیچ فردی پرداخت کند. (در حمل و  نقل به وسیله تیپاکس در شهرستان ها، پرداخت هزینه ارسال درب منزل خواهد بود).

کالاهای سفارش داده شده، در کافه حیوانات بازرسی شده و بسته بندی می شوند و سپس تحویل شرکت پست داده می شوند. بنابراین هر گونه نقص یا آسیب فیزیکی احتمالی، برعهده شرکت حمل و نقل پست می باشد، اما جهت رفاه حال شما، کافه حیوانات چنین مواردی را پیگیری خواهد کرد.

   با توجه به مشکلات عدیده ای که به دنبال مرجوع کردن کالا ممکن است اتفاق بیفتند (آسیب در مسیر حمل و نقل، انتقال بیماری، تحمیل هزینه ارجاع و …) امکان این امر وجود ندارد.

سفارشاتی که ثبت و پرداخت شده اند، تا قبل از ارسال، قابل کنسل شدن هستند و در صورت لغو سفارش، کافه حیوانات ظرف 48 ساعت مبلغ پرداخت شده را به مشتری باز خواهد گرداند.

مرجوع کردن کالا فقط در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش مشتری مغایرت داشته باشد امکان پذیر است. در این صورت پس از ارجاع کالا، به انتخاب مشتری کالا تعویض شده یا مبلغ پرداختی طی 48 ساعت به مشتری عودت داده خواهد شد.